Człowiek tworzący totalną papę dla bezmózgów. Idealnie wpasowujący się w wymagania i inteligencję przeciętnego widza, szczególnie dzisiejszej w 95% przygłupiej młodzieży.
Najśmieszniejsze efekty pojawiają się, kiedy na siłę próbuje stworzyć coś z głębią. Dodać do swojej papy jakiś wątek żeby nie było że same efekty i...
W swoim życiu obejrzałem 2 filmy Baya. Jeden wyreżyserował, przy drugim był tylko producentem. Z innych widziałem fragmenty, oglądałem (Na YouTube chociażby) i czytałem różniste recenzje.
W latach 90tych było dwóch reżyserów podobnych do niego. Roland Emmerich i Jan DeBont. Obaj panowie kręcili "kino rozrywkowe", co w...
i zaburzył postrzeganie pięknego i mądrego gatunku jakim jest science-fiction.
Ileż razy spotkałem się z argumentacją: "to film s-f, nie oczekuj od niego sensu i logiki"..
Tych dwóch reżyserskich grafomanów i artystycznych impotentów wychowało pokolenie widzów, którzy po filmach s-f nie oczekują niczego prócz...
Ciekawe ile trzeba by mu zapłacić żeby w końcu przestał robić te gnioty?
Drugiego tak beznadziejnego reżysera chyba nie da rady znaleźć..
1. Bad Boys - 5/10
2. Transformers - 4/10
3. Transformers: Zemsta upadłych - 3/10
4. Armageddon - 2/10
5. Pearl Harbor - 2/10
6. Wyspa - 1/10
7. Twierdza - 1/10
Brawa za to ze gdy w internecie pojawił sie szokujący filmik ktory pokazał radosna dziewczynę wrzucająca do rzeki 6 szczeniaków zaoferował nagrodę za jej namierzenie w wysokości 50 tysięcy dolarów. Dziewczyna dzięki temu została znaleziona i ukarana oby inni zamożni brali z Niego przykład !
Zależy jak patrzy się na jego filmy. On podobnie jak M.N. Shyamalan pomylił światy i kręci filmy exploitation, tyle że w Hollywood, z użyciem zaawansowanych efektów i gwiazdorskiej obsady (oraz z PG-13 zamiast R), dlatego to jego filmy zaliczane są do klasy A, chociaż nie powinny. Moim zdaniem pozwólmy mu się bawić,...
więcejJest krytykowany przede wszystkim za filmy Transformers. Ale ja go lubie. Uwielbiam filmy akcji, a on świetnie robi sceny walk (to jest jedyna rzecz która zachęca mnie do obejrzenia Transformers). Bad boys uznaje za klasyke kina sensacyjnego. Świetny humor, akcja, fabuła może jakaś nadzwyczajna nie jest, ale można...
Na mnie "Pearl Harbor" zrobił wielkie wrażenie zwłaszcza od chwili gdy zaloty do pielęgniarki schodzą na dalszy plan i zaczyna się wojna - i to z jakim rozmachem! Ale jest jeszcze wiele do nakręcenia, na przykład:
-Midway, już kiedyś powstał taki film ale strasznie się zestarzał, teraz dzięki CGI w połączeniu z...
Nie zgadzam się, że jego filmy są kiepskie. Widziałem 6 filmów Baya. I tylko dwa były kiepskie.
Widziałem:
Twierdza 8,5/10
Transformers 8/10
Transformers: Zemsta Upadłych 7/10
Bad Boys 7/10
I te filmy są fajne.
Tylko Armageddon (3/10) i transformers 3 (2/10) są słabe. Nawet jeżeli inne filmy tego reżysera,...
Niech kręci kolejne części Transmorphersów, Alien versus Hunterów i inne Sharktopusy. Do
niczego więcej się nie nadaje.
Jak dla mnie jest średni. Z jednej strony zrobił bad boy ( czyli dobry sensacyjny film) i twierdzę ( czyli jego jedyny naprawdę dobry film) . A z drugiej transformersy i pear Harbor
Właśnie, osoby krytykujące Michaela Baya uważają się za inteligentne, które są urażone jego filmami, ale czy naprawdę tacy są?
Czy jest inteligentne hejtowanie na forum i krytykowanie kogoś, pokazując swoją frustracja i emocje negatywne? Co to daje tym ludziom? obnażają tylko swoje sfrustrowanie i marnowanie...
Twierdza i obie części Bad Boys - to najlepsze dzieła tego reżysera, reszta albo poszła za bardzo w popcornową papkę dla mas albo jest starsza i jeszcze kuleje
Często Michaela Baya określa się mianem "jednego z najgorszych reżyserów wszech czasów"... i po części to moim zdaniem prawda. jednak skoro na Jego filmy chodzi do kina tyle ludzi, jeśli zarabiają tyle szmalu to moim zdaniem oznacza że zrobił, choć przynajmniej, parę dobrych filmów. jakie są te DOBRE filmy w reżyserii...
więcejJedynie Twierdza i Pearl Harbor są do przełknięcie,reszta stworzona przez tego pana niech odejdzie w zapomnienie.
Liczę na kreatywność przy "Transformers"
Armageddon, Twierdza, Wyspa, Pearl Harbor. Chociaż trzeba przyznać że wszystkie filmy obroniła znakomita muzyka. Zwłaszcza Pearl Harbor. Nie potrafię zrozumieć jak można była zjechać z tak wysokiego piętra na sam dół. Czasami coś może nie wyjść ale po Wyspie z 2005 roku reszta to jakieś gnioty. (nie obrażając fanów...
Transformery mnie się osobiście podobają nie jestem gimbusem i mam już 24 lata żeby nie było że pisze głupi małolat co jara się taką sieczką ;) Tak więc lubie tę serię i nie sądze że on to zwalił po cąłości ;/ Dla mnie to dobra seria bo takie coś też trzeba umieć nagrać gdzie akcja przerasta wszelkie oczekiwania .Tak...
więcej